Характеристика
Сиченка Віталія Олександровича, 2008 року народження, випускника
КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Віталій навчався в Слобідській гімназії з 8 класу, перейшовши з Щербатівської школи І-ІІ ступенів Малинського району. За роки навчання зарекомендував себе як дисциплінований учень. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням. Має довільну пам'ять, не одразу запам’ятовує учбовий матеріал, потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається не відразу, темп роботи невисокий. До уроків готувався не завжди. Найбільший інтерес проявляв до уроків трудового навчання та фізичної культури, з яких має високі навчальні досягнення. На уроках уважний, але не завжди активний. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава.
Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил. Життєрадісний та веселий. Доброзичливий. Завжди спокійний, у нього не буває сильних емоційних спалахів. Завжди простий, скромний, добрий. Має власну думку. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Рівний у відносинах з усіма. Стабільний у своїх інтересах. Намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Любить своїх рідних та затишно почувається у батьківському домі.
До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Брав участь у громадському житті класу і школи. Дотримується норм поведінки у колективі. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Доручену справу доводить до кінця. Батьки приділяли належну увагу вихованню сина. Цікавилися його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
Лось Вероніки Олегівни , 2009 року народження, випускниці КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Вероніка навчалася у Слобідській гімназії з першого класу. За роки навчання зарекомендувала себе як старанна і дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на високому та достатньому рівні навчальних досягнень. Навчалася в повну міру своїх сил і можливостей. Має хорошу пам'ять. Гарно і швидко запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця має добрий загальний розвиток. Виявляє логічне мислення. Має здібності до вивчення предметів гуманітарного циклу. На уроках уважна і завжди активна. Старанно виконувала домашні завдання та допомагала однокласникам. Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю, працелюбністю, доброзичливістю, прагненням до лідерства. Охайна. Дисциплінована. Самостійна. Волелюбна особистість. Впевнена у собі. Скромна. Життєрадісна. Вихована, проста. Привітна. У характері виявляється глибоке почуття гуманізму. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільна у своїх інтересах. Має широке коло друзів, комунікабельна. Контактна з навколишніми людьми. Любить своїх рідних.
До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брала активну участь у громадському житті класу і школи. Дівчина дуже творча та артистична, учасниця шкільного хору, ініціативна. Карина з неабияким задоволенням та вмінням виступала на сценах школи та району, була активною учасницею творчих вечорів, акцій, конкурсів та свят.
Товариська. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Завжди добре й у призначений строк виконує будь-яку доручену їй справу. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи.
Батьки цікавилися навчанням дочки та її поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
Кульпач Карини Миколаїіни, 2007 року народження, випускниці
КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Карина навчалася у Слобідській гімназії з 8 класу, перейшовши з Щербатівської школи І-ІІ ступенів Малинського району. За роки навчання зарекомендувала себе як старанна і дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на високому рівні навчальних досягнень, має кілька оцінок достатнього рівня. Навчалася в повну міру своїх сил і можливостей. Має хорошу пам'ять. Гарно і швидко запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця має добрий загальний розвиток. Виявляє логічне мислення. Має здібності до вивчення предметів гуманітарного циклу. Має власну думку і вміє її обґрунтувати, наполеглива та принципова. Не звертає увагу на некомпетентну думку оточуючих та сміливо і впевнено прямує до поставленої мети. На уроках уважна і завжди активна. Старанно виконувала домашні завдання та допомагала однокласникам. Багато читає та має широке коло інтересів.
Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю, працелюбністю, доброзичливістю. Охайна. Дисциплінована. Скромна. Життєрадісна. Вихована, проста. Привітна. Любить порядок у всьому. Має власну думку, відстоює своє «я». Самостійна. Волелюбна особистість. Впевнена у собі. У характері виявляється глибоке почуття гуманізму. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільна у своїх інтересах, комунікабельна. Контактна з навколишніми людьми. Любить своїх рідних.
До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брала активну участь у громадському житті класу і школи. Дівчина була активною учасницею спортивних змагань та турнірів, предметних олімпіад, творчих вечорів, акцій, конкурсів та свят.
Товариська. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Завжди добре й у призначений строк виконує будь-яку доручену їй справу . Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи.
Батьки цікавилися навчанням дочки та її поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
Линника Максима Павловича, 2007 року народження, випускника
КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради.
Максим навчався у Слобідській гімназії з першого класу. За роки навчання зарекомендував себе як дисциплінований учень. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням, до навчання не завжди виявляв зацікавленості. Має довільну пам'ять, повільно запам’ятовує учбовий матеріал, потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається не відразу, темп роботи невисокий. До уроків готувався не завжди. Найбільший інтерес проявляв до уроків трудового навчання та фізичної культури, з яких має високі навчальні досягнення. Цікавиться іграми на телефоні. На уроках не завжди уважний, домашні завдання виконував не завжди. Має посередній загальний розвиток. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава.
Характеризується енергійністю та дотриманням правил. Життєрадісний та веселий. Безпосередній. Прагне до самостійності. Має власну думку. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Рівний у відносинах з усіма. Має широке коло друзів, намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Прагне спілкування. Не губиться у нових обставинах. Легко може знайти контакт з незнайомими людьми, проте часто піддається впливу оточуючих. Любить своїх рідних.
До виконання громадських доручень ставиться дбайливо та сумлінно. Дотримується норм поведінки у колективі. У дружньому спілкуванні не займає лідерські позиції. Правила поведінки не завжди свідомо виконує. Доручену справу доводить до кінця.
Батьки приділяли належну увагу вихованню сина. Цікавилися його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
Захарчука Дмитра Олександровича, 2008 року народження, випускника
КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Дмитро навчався у Слобідській гімназії з 7 класу, перейшовши з Малинської школи № 3 І-ІІІ ступенів . За роки навчання зарекомендував себе як дисциплінований учень. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень, з деяких предметів має оцінки достатнього рівня. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням, не завжди з легкістю давалися знання, про хлопець дуже старанний , до навчання практично завжди виявляв зацікавленысть. Має довільну пам'ять, повільно запам’ятовує учбовий матеріал, потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається не відразу, темп роботи невисокий. До уроків готувався здебільшого сумлінно. Найбільший інтерес проявляв до уроків трудового навчання та фізичної культури, з яких має високі навчальні досягнення. На уроках уважний, домашні завдання намагався виконувати систематично. Має посередній загальний розвиток. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава.
Характеризується енергійністю та дотриманням правил. Життєрадісний та веселий. Безпосередній, скромний та вихований. Прагне до самостійності. Може піддаватися впливові оточуючих . З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Рівний у відносинах з усіма. Має широке коло друзів, намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Прагне спілкування. Не губиться у нових обставинах. Любить своїх рідних.
До виконання громадських доручень ставиться дбайливо та сумлынно. Дотримується норм поведінки у колективі. У дружньому спілкуванні не займає лідерські позиції. Правила поведінки виконує свідомо. Доручену справу доводить до кінця.
Батьки приділяли належну увагу вихованню сина. Цікавилися його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
Харчук Наталії Олександрівни, 2008 року народження, випускниці КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Наталія навчалася у Слобідській гімназії з першого класу. За роки навчання зарекомендувала себе як дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень, з деяких предметів має оцінки достатнього рівня. Навчалася не в повну міру своїх сил і можливостей. Гарно запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця має непоганий загальний розвиток. Має здібності до вивчення предметів гуманітарного циклу. На уроках уважна, але не завжди активна, не завжди старанно виконувала домашні завдання.
Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю. Охайна. Доброзичлива. Дисциплінована. Скромна. Життєрадісна. Вихована, проста. Привітна. Проте в деяких ситуаціях може проявляти надмірну емоційність. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільна у своїх інтересах. Має друзів. Контактна з навколишніми людьми. Любить своїх рідних.
До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брала активну участь у громадському житті класу і школи, спортивних змаганнях. Товариська, правила поведінки завжди свідомо виконує. Доручену справу завжди доводить до кінця. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи.
Батьки приділяли належну увагу вихованню дочки. Цікавилися її навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи:
Класний керівник:
Характеристика
Мороза Олександра Івановича, 2008 року народження, випускника
КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Олександр навчався в Слобідській гімназії з 8 класу, перейшовши з Щербатівської школи І-ІІ ступенів Малинського району. За роки навчання зарекомендував себе як дисциплінований учень. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням. Має довільну пам'ять, не одразу запам’ятовує учбовий матеріал, потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається не відразу, темп роботи невисокий. До уроків готувався не завжди. Найбільший інтерес проявляв до уроків трудового навчання та фізичної культури, з яких має високі навчальні досягнення. На уроках уважний, але не завжди активний. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава.
Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил. Життєрадісний та веселий. Доброзичливий. Безпосередній. Завжди спокійний, у нього не буває сильних емоційних спалахів. Завжди простий, скромний, добрий. Має власну думку. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Рівний у відносинах з усіма. Стабільний у своїх інтересах. Намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Любить своїх рідних та затишно почувається у батьківському домі.
До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Брав участь у громадському житті класу і школи. Дотримується норм поведінки у колективі. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Доручену справу доводить до кінця.
Батьки приділяли належну увагу вихованню сина. Цікавилися його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи:
Класний керівник:
Характеристика
Двораківської Анастасії Сергіївни, 2008 року народження, випускниці КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради.
Анастасія навчалася у Слобідській гімназії з восьмого класу, перейшовши з Щербатівської школи І-ІІ ступенів Малинського району, За роки навчання зарекомендувала себе як дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень, через регулярні пропуски шкільних занять мала серйозні прогалини у навчанні. Навчалася не в повну міру своїх сил і можливостей. Посередньо запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця має непоганий загальний розвиток. Має здібності до вивчення предметів гуманітарного циклу. На уроках уважна, але не завжди активна, не завжди старанно виконувала домашні завдання.
Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю. Охайна. Доброзичлива. Дисциплінована. Скромна. Життєрадісна. Вихована, проста. Привітна. Надзвичайно добра та щира дівчинка. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільна у своїх інтересах. Має друзів. Контактна з навколишніми людьми. Любить своїх рідних.
До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брала участь у громадському житті класу і школи, спортивних змаганнях.
Товариська. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Доручену справу доводить до кінця. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи.
Батьки приділяли належну увагу вихованню дочки. Цікавилися її навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи:
Класний керівник:
Характеристика
Бернацької Анни Павлівни, 2008 року народження, випускниці КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради.
Анна навчалася у Слобідській гімназії з дев’ятого класу, перейшовши з Щербатівської школи І-ІІ ступенів Малинського району. За роки навчання зарекомендувала себе як дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на достатньому і середньому рівнях навчальних досягнень. Навчалася в повну міру своїх сил і можливостей. Досить добре запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця має непоганий загальний розвиток. Дуже старанна. Має здібності до вивчення предметів гуманітарного циклу та творчості, прекрасно малює. На уроках уважна, але не завжди активна, завжди старанно виконувала домашні завдання.
Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю. Охайна. Доброзичлива. Дисциплінована. Скромна. Життєрадісна. Вихована, проста. Привітна. Надзвичайно добра та щира дівчинка. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільна у своїх інтересах. Має друзів. Контактна з навколишніми людьми. Любить своїх рідних.
До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брала участь у громадському житті класу і школи, спортивних змаганнях.
Товариська. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Доручену справу завжди доводить до кінця. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи.
Батьки приділяли належну увагу вихованню дочки. Цікавилися її навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
Левченка Антона Сергійовича, 2008 року народження, випускника
КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Антон навчався у Слобідській гімназії з першого класу. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням, до навчання не завжди виявляв зацікавленість. Проте має досить високий потенціал у навчанні. Має прекрасну пам'ять, швидко запам’ятовує учбовий матеріал, не потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається відразу, проте темп роботи невисокий, адже постійно відволікається на порушення поведінки на уроці. До уроків готувався не завжди. Найбільший інтерес проявляв до уроку фізичної культури, з якого має високі навчальні досягнення. На уроках не завжди уважний, домашні завдання виконував не систематично. Має досить високий загальний розвиток, та не користується цим у своїх інтересах. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава.
Характеризується енергійністю, має яскраво виявлені лідерські якості та вплив на інших учнів, проте сам не завжди дотримувався правил внутрішкільного розпорядку. Життєрадісний та веселий. Прагне до самостійності. Має власну думку, відстоює своє «я». Не завжди з повагою ставиться до товаришів і старших себе. Проявляє явні лідерські можливості. Має широке коло друзів, але не завжди намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Прагне спілкування. Не губиться у нових обставинах. Легко може знайти контакт з незнайомими людьми, підлаштуватися від будь-яку ситуацію. Не завжди чесний і щирий у спілкуванні з однолітками. Не завжди дослухається до порад та зауважень вчителів, не сприймає критики. Любить своїх рідних. Мама-явний авторитет для хлопця.
До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Не завжди дотримується норм поведінки у колективі. Творчий. Прекрасно володіє грою на фортепіано. Доручену справу доводить до кінця.
Батьки приділяли належну увагу вихованню сина. Цікавилися його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
Лось Марії Василівни, 2008 року народження, випускниці КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Марія навчалася у Слобідській гімназії з першого класу. Рівень успішності має низький практично з усіх предметів. Домашні завдання систематично не виконує. Навчанням здебільшого не цікавиться. На уроках постійно відволікається на розмови з однокласниками, на зауваження вчителів не реагує. Схильна до пропусків уроків без поважної причини.
Під час уроку часто веде себе байдуже. Вчителю постійно треба нагадувати про належну підготовку до уроку. З багатьох предметів відсутні зошити та інше шкільне приладдя. Шкільна мотивація розвинена недостатньо, про що свідчить неохоче відвідування школи, на уроках часто займається сторонніми справами, іграми, зазнає серйозних труднощів у навчанні: не справляється з навчальною діяльністю, що пов'язано з недостатнім розвитку довільності уваги.
До виконання громадських доручень ставиться в більшій мірі відповідально і добросовісно. Брала участь у громадському житті класу і школи, спортивних змаганнях, була учасницею шкільного хору.
Товариська. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи, проте часом може нагрубити. Не завжди дотримується норм поведінки у колективі.
Мати дитини практично не підтримувала контакт з класним керівником ,а також рідко з’являлася до школи за проханням адміністрації та вчителів.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
Бреус Вікторії , 2008 року народження, випускниці КЗ « Слобідська гімназія» Малинської міської ради
Вікторія навчалася у Слобідській гімназії з першого класу, Рівень успішності має низький практично з усіх предметів. Домашні завдання систематично не виконує. Навчанням здебільшого не цікавиться. На уроках постійно відволікається на розмови з однокласниками, на зауваження вчителів не реагує. Схильна до пропусків уроків без поважної причини.
Під час уроку часто веде себе байдуже. Вчителю постійно треба нагадувати про належну підготовку до уроку. З багатьох предметів відсутні зошити та інше шкільне приладдя. Шкільна мотивація розвинена недостатньо, про що свідчить неохоче відвідування школи, на уроках часто займається сторонніми справами, іграми, зазнає серйозних труднощів у навчанні: не справляється з навчальною діяльністю, що пов'язано з недостатнім розвитку довільності уваги.
До виконання громадських доручень ставиться в більшій мірі відповідально і добросовісно. Брала участь у громадському житті класу і школи, спортивних змаганнях, була учасницею шкільного хору.
Товариська. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи, проте часом може нагрубити. Не завжди дотримується норм поведінки у колективі.
Мати дитини підтримувала контакт з класним керівником ,а також з’являлася до школи за проханням адміністрації та вчителів.
Директор школи: Галина Ібрагімова
Класний керівник:
Характеристика
класу
У
5-му класі навчається 7
учнів, з них: 3
дівчаток і 4 хлопчиків.
Колектив
класу діяльний, живий, енергійний. У
дітей вже частково сформовані навички
самоконтролю, усвідомлення свого статусу
учня-четвертокласника. Діти ще навчаються
керувати своєю поведінкою, спрямовувати
зусилля на навчання, спілкування з
однокласниками, вчителями. Учні вже
більше усвідомлюють свої права і
обов'язки, поведінку в колективі.
Дисципліна на уроках задовільна.
Діти
класу активні, згуртовані, люблять і
вміють виконувати різні доручення.
В
класі лідерами є Яковенко Даниїл та
Цветоцький Олександр. Тож часті емоційні
сплески і незрозумілий настрій
неодноразово проявляють себе. Але таким
чином діти вчаться показувати свою
позицію, бути самостійними, навчаються
вести інших за собою, а також набувають
навичок, які їм стануть у нагоді в
майбутньому. Більш спокійного характеру
Двораківська Ангеліна, Лук Богдан,
Примаченко Валерія.
Учні
класу мають достатній навчальний
потенціал і хороші здібності до навчання.
Виучуваний матеріал засвоюють по-різному.
З деякими учнями потрібно ще багато
попрацювати. Труднощі під час вивчення
окремих предметів мають Двораківська
Ангеліна та Юрченко Андрій.
Загалом
стосунки у класі товариські, толерантні,
приятельські. Діти можуть організовувати
самостійно справи, підтримувати одне
одного й допомагати в різних ситуаціях.
Учні схвалюють в своїх однокласниках
чесність, відповідальність, активну
життєву позицію, а осуджують лінь,
заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони
виказують при спілкуванні між собою
та із старшими.
Учнів
класу пов'язують спільні інтереси:
навчання, святкові виступи, ігри та
розваги. Товаришують як в школі, так і
поза нею. Яскраво виражені дружні
відносини між дівчатками та окремими
хлопчиками.
Інформація
щодо стану утримання, навчання та виховання
учня 5 класу КЗ «Слобідська гімназія»
Цветоцького Олександра Ігоровича
Динаміка розвитку та навчальні досягнення : Протягом звітного періоду Саша демонструє старанність у навчанні та розвитку. Він поступово розширюючи свій рівень знань. Крім того, він активно долучається до творчих та інтелектуальних завдань.
Системність відвідування навчального закладу та зовнішній вигляд: Саша регулярно відвідує школу, не пропускає заняття без поважних причин. Має охайний зовнішній вигляд. Він забезпечений усім необхідним навчальним приладдям, що дозволяє йому зосереджено працювати на уроках.
Виконання домашніх завдань:Домашнє завдання Саша виконує відповідально та, здебільшого, системно. Однак інколи трапляються випадки, коли робота виконується із затримкою або не в повному обсязі.
Активність у навчальному процесі та позанавчальній діяльності: У класі Саша проявляє помірну активність: іноді задає питання та бере участь у дискусіях. Водночас він долучається до позашкільних заходів. Спортивний, любить грати у футбол.
Індивідуальне навчання та забезпеченість: Якщо є потреба в індивідуальному навчанні, вона повністю забезпечується. Саша працює над завданнями із додатковими матеріалами, що підтримують його розвиток.
Емоційний стан, поведінка в колективі та стосунки з піклувальником: Емоційно Саша стабільний, позитивно налаштований, відкритий до спілкування. В колективі він поводиться доброзичливо, має хороші стосунки з однокласниками та вчителями. Його стосунки з опікуном теплі та довірливі.
Участь опікуна у вихованні та навчанні: Опікун бере активну участь у навчанні та вихованні Саші. Він постійно допомагає дитині з виконанням завдань, підтримує його інтереси та досягнення.
Інформація
щодо стану утримання, навчання та виховання
учня 4 класу КЗ «Слобідська гімназія»
Цветоцького Олександра Ігоровича
Цветоцький Олександр навчається у 4 класі КЗ «Слобідська гімназія». Зарекомендував себе як старанний, здібний учень. Має хороші здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Розвинена пам'ять, до уроків завжди готовий. Проявляє інтерес до навчання. Більше цікавиться предметами математичного циклу, ніж гуманітарного. Любить виконувати самостійні завдання на картках з математики, і при потребі може допомогти у розв’язанні прикладів однокласнику.
Спортивний, любить грати у футбол.
Школу відвідує систематично. Пропусків без поважних причин не має. Охайний зовнішній вигляд. Навчальні прилад наявні у достатній кількості.
Завжди виконує домашні завдання. Дуже активний на уроках і перервах.
Хлопчик енергійний, допитливий, веселий. Спілкується з однокласниками та учнями школи.
Опікун систематично цікавиться навчанням та поведінкою Олександра, приділяє достатню увагу його вихованню та навчанню
Немає коментарів:
Дописати коментар